بهترین بازی های پلی استیشن 5 که حتما باید تجربه کنید!

بهترین بازی های پلی استیشن 5

بهترین بازی های پلی استیشن 5 :  اگر از طرفداران کنسول های بازی باشید بدون تردید خواهید دانست که جدید ترین کنسول کمپانی سونی یعنی کنسول نسل نهمی پلی استیشن 5  چند سالی است که وارد بازار شده است و حتی با وجود اینکه زمان زیادی از عرضه ی ان نگذشته است گیمر ها علاقه شدیدی به بازی با ان نشان میدهند و بازی های بسیار خوبی برای ان منتشر شده است که میتوانید زمان طولانی مشغول بازی شوید و لحظه های جذاب و شادی را برای خود رقم بزنید در این مقاله قصد داریم پر طرفدار ترین بازی های PS5 را برای شناخت بیشتر به شما معرفی کنیم در ادامه با ما همراه باشید.

1  ⇚ Assassin’s Creed Valhalla

10بازی برتر پلی استیشن 5

سازنده و ناشر: یوبیسافت
سبک: اکشن ماجراجویی
سال انتشار: ۲۰۲۰
نمره متاکریتیک: ۸۴

یکی از بهترین بازی های پلی استیشن 5 که حتما باید تجربه کنید! بدون شک Assassin’s Creed Valhalla میباشدکه شما را به دنیای وایکینگ‌ها خواهد بردقطعا مبارزه و نبرد هایی که در این بازی اتفاق خواهد افتاد حس و حال بی نظیری را به شما خواهد بخشیدو اصلا نباید از گرافیک بالایی که این بازی دارد غافل شوید! زمانی که در لحظه ی اول شما وارد بازی خواهید شد خود را در مهمانی میبینید که مورد هجوم دشمن قرار میگیرد و در انجا شما شاهد مرگ عزیز ترین های کارکتر اصلی بازی خواهید شد که در گذر زمان شما بزرگ شده و انتقام خون انها را از دشمن ها باید بگیرید.در این بازی کنترل شخصیتی به نام ایوور به شما سپرده میشود.

این بازی مانند سری های قبلی خود این امکان را دارد که بتوانید انتخاب بین دو شخصیت زن و مرد را داشته باشید.

2 ⇚  بهترین بازی های پلی استیشن 5  (Demon’s Souls)

 Demon’s Souls

سازنده و ناشر: بلوپوینت گیمز، سونی
سبک: اکشن نقش‌آفرینی
سال انتشار: ۲۰۲۰
نمره متاکریتیک: ۹2

اولین بار این  بازی برای پلی استیشن 3 منتشر شد که البته استودیو بلوپینت گیمز در سال 2020 ان را برای پلی استیشن 5 بروزرسانی نمود ه حتی الان میتوانیم بگوییم بهترین بازی ویدئویی این کنسول نسل نهمی محسوب میشود.گیمر هایی ک این بازی را خریداری و تجربه کرده اند کاملا رضایت خود را از این بازی ابراز نموده اند.

Demon’s Souls جز بازی های قدرتمند در زمینه گرافیک محسوب میشود به این بازی میتوانیم بگوییم یک فانتزی سیاه است که شما در شما در نقش یک جنگجوی بی نام و نشان خواهید بود. در این بازی تمرکز از هر چیزی پر اهمیت تر است زیرا اگر شما در طول بازی تمرکز نداشته باشید طی کردن مراحل  و نبرد ها برایتان دشوار خواهد بود.داستان اصلی بازی را نباید تعریف کرد برای اینکه شما باید خود با گزراندن مراحل و گشت و گزار در بازی از اتفاقات خبردار شوید.همانطور که گفتیم این بازی بازسازی شده است و میتوانیم بگوییم که الحق سونی برای این بازی بدون اغراق سنگ تمام گذاشته است از خرید این بازی غافل نشوید.

3 ⇚ Horizon Forbidden West

Horizon: Forbidden West

سازند: گوریلا گیمز
سبک: اکشن اکشن نقش‌آفرینی
سال انتشار:۲۰۲2
نمره متاکریتیک: 88

Horizon Zero Dawn جز بهترین بازی ها در کنسول نسل هشتمی سونی یعنی پلی استیشن 4 بود که به معنی کامل محبوبیت خاصی میان گیمر ا پیدا نموده بود.با وجود محبوبیت زیادی که این بازی پیدا کرده بود سازنده اش گوریلا گیمز نسخه جدید ان یعنی Horizon Forbidden West را تولید کرد که عناوین فوق العاده ای دارد. اگر با بازی Horzion اشنایتی ندارید باید بگوییم که یک بازیکن نقش جوان دختری بسیار ماهر به ناوی ایلوی را ایفا میکند که در دنیای اخرزمانی همراه با موجودات روباتیک زیست میکند و بسیار ماجرا های جذابی را در پیش خود داردکه باید بگوییم  موجودات روباتیک بسیار شگفت انگیز طراحی شده اند که شما را حیرت زده خواهند کرد.

4  ⇚ God of War Ragnarök

God of War Ragnarök

سازنده :استودیو سنتا مونیکا
سبک: اکشن ماجراجویی
سال انتشار: 2022
نمره متاکریتیک: 94

God of War جز محبوب دل های هر گیمری است که در کیفیت و تجربه عالی بازی هیچ شکی وجود ندارد.این بازی برای پلی استیشن 4 بعد از سال ها منتشر شد و ادامه ی این بازی در سال 2022 برای پلی استیشن 5 عرضه شده است که البته God of War Ragnarök ادامه بازی قبلی میباشد در این بازی هم همانند سری های قبل با داستانی عظیم و فوق العاده روبرو خواهید شد.

در این بازی با ماجراجویی های کریتوس و پسرش آترئوس (لوکی) همراه هستیم که اینبار دیگر آترئوس نوجانی خام و تازه کار نیست و بزرگ شده است و به دنبال جواب سوالات خود و همچنین جلوگیری از رگناروک است.ولی  کریتوس سعی بر این دارد که با گفتن تجربیات خود پسر خود را از جاه طلبی هایی که در سر خود پرورانده است دور کند و مانع جنگ با خدایان و اساطیر دنیای نورس شود.

5 ⇚ Returnal

Returnal

سازنده و ناشر: هاوس‌مارک، سونی
سبک: شوتر سوم شخص، روگ‌لایک
سال انتشار: ۲۰۲۱
نمره متاکریتیک: ۸۶

از 10بازی برتر پلی استیشن 5 بدون شک Returnal جا خوش کرده است. پلی استیشن 5 با معرفی این بازی کاربران را شگفت زده کرده است و هر گیمری باید این بازی را تجربه کند .در این بازی شما با تمدنی نابود شده مواجه خواهید شد که خود را به طبیعت تسلیم نموده است.زمانی که شما په به این تمدن بگزارید با خرابه هایی مواجه میشوید.در این بازی شما که بازیکن هستید نقش سلن را دارید که یک فضانورد هست که به دنیایی بیگانه وارد شده و خود را در حلقه ای خواهید دید که میتوانید در این سیاره کاوش کنید و همچنین شما با جانورات و گیاهان عجیب و غریب روبرو میشوید  و همانا نشانه هایی از فضانوردانی را پیدا خواهید کرد که موفق به فرار نشده اند.

البته هرموقع شخصیت شما در بازی کشته شودبه نقطه ابتدایی خود یعنی سفینه فضایی بر خواهید گشت و تمامی چیز هایی که جمع نموده اید را از دست میدهید شاید تصور کنید و بگویید این بازی که بسیار سخت است ولی اینگونه نیست و بازی بسیار لذت بخش است و با وجود اینکه هربار اتفاقات بازی تغیر میکند شما حین بازی نمیدانید چه چیزی در انتضار شما است.

⇦ کامل ترین مقایسه پلی استیشن 4 با پلی استیشن 5 ⇨

6 ⇚ Ratchet and Clank: Rift Apart

 Ratchet and Clank Rift Apart

سازنده و ناشر: اینسامنیاک گیمز، سونی
سبک: پلتفرمر
سال انتشار: ۲۰۲۱
نمره متاکریتیک: ۸۸

گیم پلی جذابی که این بازی دارد خواهد توانست هر گیمری را ساعت ها مشغول بازی کند و البته گزراندن مراحل متفاوت ی که دارد جذابیت ان را چند برابر کرده است سراسر این بازی هیجان انگیز است. شخصیت بسیار دوست داشتنی به نام ریوت نقش پررنگی در این بازی دارد.این بازی برای پلی استیشن 5 تولید شده است که نداشتن مشکلات فنی و لودینگ با سرعتی که دارد بسیار عالی است.این نسخه در دنیای موازی اتفاق می افتد و ریوت موفق شده است که دستگاه تغیر سایز را تعمیر و به دنبال خانواده خود برود. همانگون که گفیتم  به لطف سرعت بالای پلی استیشن 5 هیچگونه وقفه ازار دهنده ای در این بازی وجود ندارد و به هر گیمری پیشنهاد میشود این بازی را تجربه کند!

7 ⇚  جز بهترین بازی های پلی استیشن 5 ( Hades )

Hades

سازنده : سوپرجاینت گیمز
سبک: نقش‌آفرینی روگ‌لایک
سال انتشار: 2021
نمره متاکریتیک: 93

بدون تردید از بهترین بازی های پلی استیشن 5 است. سازنده این بازی بازخورد بسیار خوبی از کاربران گرفته و نسخه نهایی این بازی را میتوانیم بگوییم که بی نقص طراحی نموده است.Hades یک بازی به سبک روگک لایک است که زمانی که بازیکن کشته شود به نقطه ابتدایی بازی بر خواهد گشت و همه چیز از اول با اتفاقات جدیدی اغاز میشوداین بازی انقدر اعتیاد اور است که حتی با شکست های زیادی هم از ان خسته نخواهید شد بلکه انگیزه ای بهتر بری عملکردی بهتر را خواهید داشت.

کاراکتر بازی Zagreus، فرزند Hades را هدایت می‌کنندکه میخواهد به کوه المپ برود و با دیگر خدایان همنشین شود اما این کار اینقدر هم اسوده نیست و در مسیری خطرناک با دشنمان و چالش های زیادی همراه میشود که باید با انها با مهارت های خود روبرو شوید .

Marvel’s Spider-Man: Miles Morales ⇚ 8

Marvel’s Spider-Man: Miles Morales

سازنده و ناشر: اینسامنیاک گیمز، سونی
سبک: اکشن ماجراجویی
سال انتشار: ۲۰۲۰
نمره متاکریتیک: ۸۵

این بازی دنباله ی Marvel’s Spider-Man حساب میشود،که پس از موفقیت ی که Spider-Man در پلی استیشن 4 داشت پیش بینی میشد که نسخه بعدی ان عرضه شود که همانگونه هم شد. داستان از دید «مایلز مورالس» نقل می‌شود. شخصیت دیگری که در کنار پیتر پارکر یک مرد عنکبوتی است و همان ویژگی‌ها را دارد،ولی به  عنوان یک قهرمان نوپا که در حال یادگیری هست در واقع او از سوی پیتر پارکر برگماشته شده تا وظایف او به عنوان مرد عنکبوتی را بر عهده بگیرد.

9 ⇚  بهترین بازی های پلی استیشن 5 ( Elden Ring )

Elden Ring

سازنده و ناشر: فرام‌سافتور، باندای نامکو
سبک: اکشن، نقش‌آفرینی
سال انتشار: ۲۰۲۲
نمره متاکریتیک: ۹۶

این بازی تجربه ای طولانی ولی به شدت جذاب را ارائه میدهد Elden Ring هر آنچه را که از یک بازی ویدیویی می‌توان انتظار داشت را دارد.سازنده این بازی جهانی عظیم را خلق کرده است که هر گوشه در داستان با اتفاقات جدید روبرو خواهید شد و هرچقدر جلوتر بروید متوجه عظمت این جهان گسنرده میشوید و باید اماده برای رویارویی با چالش ها و دشنمان وحشت ناک باشید در این بازی حتی دشمنانی وجود دارد که بازیکن با دیدن ابعاد انها حتی ترس به او غلبه کند.این بازی تجربه فوق العاده برای هر گیمری است زیرا دنیای بازی فوق‌العاده عظیم است .

10 ⇚  Hitman 3

Hitman 3

سازنده :IO Interactive
سبک: مخفی کاری
سال انتشار: 2021
نمره متاکریتیک: 84

محال است گیمر باشید و تا اکنون این بازی را تجربه نکرده باشید این بازی سراسر  ان مخفی کاری است کهHitman 3 بهترین سری منتشر شده است.در این سری بازی شما دوباره با ماجراهای مأمور 47 همراه هستید که این قاتل که از لحاز بسیار خوشتیپ هم است همراه با متحدانش به دنبال تعقیب و شکار اعضای یک سازمان مخفی است و میخواهد جهان را از شر کار های غیر انسانی ازاد کند و البته لوکیشن های جدیدی همانند دبی،ارژانتین ،چین در بازی وجود دارد ؛باید از المان‌های محیطی به نفع اهداف خود استفاده کنید.

قبل از هرچیزی برای تجربه کردن این بازی ها باید پلی استیشن 5 را خریداری نمایید،در این مقاله سعی ما بر این بوده است که بازی هایی که تا اکنون برای پلی استیشن 5 منتشر شده اند و از طرف گیمر ها بازخورد خوبی داشته اند را به شما معرفی کنیم امیدواریم این مقاله برای شما مفید واقع شود و بتوانید با بازی کردن لحظات هیجان انگیز و شادی را برای خود رقم بزنید.

راژِین کالا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *